დახმარება

პარტნიორები

 

Electrolux დაარსდა 1910 წელს როგორც Elektromekaniska AB. იურიდიული სახელწოდების მართლწერა შეიცვალა Electrolux–ად 1957 წელს. 1928 წლიდან კომპანია იყო ორგანიზებული როგორც ჰოლდინგური კომპანია და სწრაფად იზრდებოდა Hans Werthén–ის ხელმძღვანელობით 1970 წლამდე. ჩრდილოეთ ამერიკაში, Electrolux სახელი ხანგრძლივად იყო გამოყენებული, როგორც მტვერსასრუტების მწარმოებლის, რომელიც დაფუძნებულ იქნა შვედი ბიზნესმენის მიერ, რომელიც ემიგრაციაში წავიდა ამერიკის შეერთებულ შტატებში 1998 წელს, რომელსაც გადაეცა Electrolux –ის სასაქონლო ბრენდის ტარების უფლება ჩრდილოეთ ამერიკაში და ახლა ის Aerus LLC –ის სახელით წარმოებს. შემდეგი გადაცემა სასაქონლო ნიშანზე, Electrolux –ს დაემატა ახალი ხაზი Electrolux საყოფაცხოვრებო ტექნიკაზე, აშშ–სა და კანადაში სარეალიზაციოდ. 2002 წელს ჰანს სტრაბერგი დაინიშნა Electrolux –ის პრეზიდენტად და აღმასრულებელი დირექტორად.

 

2003 წელს Electrolux იწყებს რესტრუქტურიზაციის პროგრამას ევროპაში, ნეგატიური ბიზნეს მიმართულებების გასაუმჯობესებლად. დღესდღეობით The Electrolux Group მოიცავს ორ ბიზნეს არეალს: ხანგრძლივი გამოყენების სამომხმარებლო პროდუქტებს და პროფესიულ პროდუქტებს. ხანგრძლივი გამოყენების სამომხმარებლო პროდუქციაში შედის: სამზარეულო პროდუქტი, როგორიცაა მაცივრები და საყინულეები, სამრეცხაო პროდუქტი ( სარეცხი მანქანები და ჭურჭლის სარეცხები), იატაკის მოვლის და მცირე მოხმარების ტექნიკა(მტვერსასრუტები და ყავადნები) ასევე სათადარიგო ნაწილები. პროფესიული პროდუქტები მოიცავს: მოწყობილობებს ფუდ სერვისისთვის(რესტორნებში, სამრეწველო სამზარეულოებში და ა.შ.) და სამრეცხაო მოწყობილობებს( ჯანმრთელობის დაცვის სფეროსთვის , სამრეცხაოებს ბინების მშენებლობის დროს და ა.შ.)

 

 

 

Zanussi–ს კომპანიის იტორია იწყება ჩრდილო–აღმოსავლეთ იტალიაში 1916 წელს,ანტონიო ზანუსის პატარა სახელოსნოში, სახლის და შეშის ღუმელების დამზადებით.
1970 წლის დასაწყისში დიდ ბრიტანეთში Zanussi იყიდებოდა “Zoppas”–ის ბრენდის სახელით, შემდეგ გახდა ცნობილი როგორც ‘Zanussi’ და მეორე უმსხვილესი იტალიური მოწყობილობის მწარმოებელი ბრიტანეთში. ისინი ასევე აწარმოებდნენ სარეცხ მანქანებს ‘Hotpoint for Hotpoint’ , რომლებიც იყო ძალიან საიმედო და მაღალი შეფასება მიიღო მომხმარებლების და ინჟინერების მიერ.
70–იანების ბოლოსთვის და 80–იანების დასაწყისში კომპანიას აქვს სარეცხი მანქანების ასორტიმენტი, რომლებშიც გამოიყენება ინდუქციური ძრავა. ამ ტიპის სარეცხი მანქანა ხდება კვლავ საიმედო და პოპულარული.
ამ ხნის განმავლობაში Zanussi Professional, აწარმოებს მოწყობილობებს კომერციული გამოყენებისთვის.

 

80–იანი წლების ბოლოსთვის Zanussi წარმოებაში უშვებს “Nexus Tub”–ის დიზაინს, რომელიც დღესაც იწარმოება მცირედი სახეცვლილებით. აბაზანა და ზოგი სხვა ნაწილები მზადდება, პლასტმასის მასალით როგორიცაა "Carboran" , რომელიც მრავალჯერადი გამოყენებისაა. დღესდრეობით Zanussi უზრუნველყოფს ნებისმიერ გზას რომ დაიბრუნოს ეს მასალა შემდეგი გამოყენებისთვის.

1980 წელს Zanussi უერთდება Electrolux–ის ოჯახს და აგრძელებს პროდუქციის დამუშავებას, რათა გააადვილოს თქვენი დღეები. Jetsystem სარეცხი მანქანის მსგავსად, რომელიც ავტომატურად მოიხმარს წყლის იმ რაოდენობას და ენერგიას, რამდენიც სჭირდება თქვენს მიერ ჩატვირთულ სარეცხს.
არასოდეს არ ჩერდება ბოლო ინოვაციის შემდეგ, მუშაობს გულმოდგინედ, რათა გაგიხსნათ ახალი გზები თქვენი ცხოვრების სტილის გასაუმჯობესებლად.

 

 

 

Sony-ის კომპანია დაარსდა 1946 წელს Masaru Ibuka–ს და Akio Morita–ს მიერ. ისინი უნიკალურად ავსებდნენ ერთმანეთს პროდუქციის ინოვაციით და მერკეტინგული საზრიანობით.
1950 წელს, ომისშემდგომ იაპონიაში, მათ შექმნეს პირველი ფირზე ჩამწერი მოწყობილობა G-TYPE. Ibuka–ს ქონდა პრაქტიკული ხედვა და განჭვრეტის უნარი,თუ რა პროდუქცია შეიძლება ყოფილიყო გამოყენებული ყოველდღიურ ცხოვრებაში. ის შთააგონებდა თავის ინჟინერებს ინოვაციის იდეას და აიძულებდა მათ გადაეჭარბებინათ თავიანთი შესაძლებლობებისთვის.
Ibuka–ს საშუალებით G-TYPE –ის მაგნიტოფონი გარდაიქმნა Model P (for "Portable") მოდელად და ხდება კომპანიის პირველი წარმატებული პროდუქტი.
1953 წელს კომპანია იღებს ლიცენზიას ტრანზისტორის უფლებაზე Western Electric–დან.Ibuka–მ მოუწოდა თავის ინჟინერებს გაეუმჯობესებინათ პროდუქციის დამუშავების მეთოდები, სამომხმარებლო საქონლის, ტრანზისტორული რადიოს შექმნისთვის. 1955 წელს წარმოებაში ეშვება პირველი იაპონური ტრანზისტული რადიო TR-55.

 

Akio Morita იყო პირველი ნამდვილი პიონერი მარკეტინგში , რომელმაც გააცნო Sony-ის სახელი მსოფლიოს. ის განსაზღვრავდა Sony–ის ბრენდის ჩამოყალიბებას. კომპანიის სახელი "Sony" შექმნილია ორი სიტყვისგან.ერთერთია ლათინური "sonus" , რომელიც ნიშნავს „ხმას“, მეორეა "sonny" , რომელიც უმცროს ვაჟს ნიშნავს. სიტყვა გამოყენებული იყო იმის საჩვენებლად რომ Sony არის ახალგაზრდა ადამიანებით დაკომპლექტებული, ძალიან პატარა ჯგუფი, რომლებსაც აქვთ ენერგია და სწრაფვა შეუზრუდავი შესაძლებლობებისკენ. 

ვიდეო ინოვაცია იყო ასევე პრიორიტეტი Sony-ის ინჟინრებისთვის. 1967 წლის 15 ოქტომბერს, ახალი ფერადი ტელევიზორი გამოდის „Trinitron“–ის სახელით. მან შექმნა ხარისხის, გამოსახულების და დიზაინის ახალი სტანდარტი.
Kazuo Iwama იქნა არჩეული Sony–ის პრეზიდენტად 1976 წელს და ჩაერთო CCD–ის განვითარებაში, რამაც მიმართულება მისცა შემდგომში ვიდეო კამერების და ფოტოაპარატების შექმნას. მისი პრეზიდენტობის დროს Sony წარმოებაში უშვებს ვიდეო–მაგნიტოფონს Betamax. მისი მოღვაწეობა მთავრდება 1982 წელს გარდაცვალებით, მაგრამ მანამდე Sony უშვებს კიდევ ერთ ინოვაციას – კომპაქტ დისკების წამკითხველს, რომელმაც შეცვალა მუსიკის მოსმენის გზა ხალხში.
Sony–ის ამჟამინდელი პრეზიდენტი, Kunitake Ando განაგებს სონის გლობალურ ელექტრონიკის ოპერაციებს. მანამდე, 1996 წელს, ის იყო პასუხისმგებელი Sony VAIO–ს პერსონალური კომპიუტერის შემოღებაზე და დაეხმარა Sony–ის გამხდარიყო იაპონიაში ერთერთი ლიდერი კომპანია ინფორმაციული ტექნოლოგიების სფეროში.

Sony დღესაც აგრძელებს ახალი პროდუქციის გამოშვებას და არსებული ტექნოლოგიების გაუმჯობესებას, სწორედ ამიტომ ინარჩუნებს პირველობას სამომხმარებლო ტექნოლოგიების სფეროში.მაგალითად: VAIO–ს ნოუთბუქები, ციფრული ფოტოაპარატები, სატარებელი მოწყობილობა, რომელიც გაძლევთ საშუალებას შეინახოთ და დაათვალიეროთ სურათები ყველგან და ბრტყელ ეკრანიანი LCD ტელევიზორი HDTV ხარისხით. ყველაზე ფართოდ წარმოებადი და გაყიდვადი ტექნოლოგია დღეს. 

 

 

 

Toshiba-ის შექმნის ისტორიას აქვს ორი განსხვავებული საწყისი წერტილი.1875 წელს იქმნება Tanaka Seizo-sho (Tanaka Engineering Works),იაპონიის პირველი სატელეგრაფო მოწყობილობების კომპანია. მისი დამფუძნებელი Hisashige Tanaka (1799 - 1881), ახალგაზრდობიდანვე ცნობილი იყო როგორც მექანიკური თოჯინების და საათების გამომგონებელი.Shibaura Seisaku-sho(Shibaura Engineering Works)–ის სახელით მისი კომპანია გახდა მძიმე ელექტრული აპარატურის ერთერთი უმსხვილესი მწარმოებელი იაპონიაში. 1890 წელს Hakunetsu-sha & Co., Ltd. დაარსებულ იქნა როგორც პირველი, ელექტრონული ნათურების მწარმოებელი ქარხანა იაპონიაში.შემდგომი დივერსიფიცირება გვიჩვენებს, რომ კომპანია ვითარდება როგორც სამომხმარებლო პროდუქციის მწარმოებელი.1899 წელს კომპანია გვევლინება Tokyo Denki (Tokyo Electric Co.)–ის სახელით.

 

1839 წელს ეს ორი კომპანია, ლიდერები თავიანთ სფეროში, გაერთიანდა და შეიქმნა ერთიანი ელექტრონული ტექნიკის მწარმოებელი კომპანია Tokyo Shibaura Denki (Tokyo Shibaura Electric Co., Ltd.). კომპანია მალე ცნობილი ხდება როგორც „Toshiba“, რომელიც გახდა მისი ოფიციალური სახელწოდება 1978 წელს.
ამჟამად კომპანია მსოფლიოში მეცხრე უდიდესი mwarmoebelia ელექტრონული ხელსაწყოების და საყოფაცხოვრებო ტექნიკის სფეროში. როგორებიცაა: მაცივრები, სარეცხი მანქანები, მტვერსასრუტები და ა.შ.
Toshiba ხდის ტექნოლოგიებს და პროდუქციას უფრო საიმედოს, უფრო კომფორტულს და პროდუქტიულს.
მასში ერთიანდება ინოვაციის სული, ჟინი და რწმენა იმისა, რომ შეცვლის მომავალს და დაეხმარება დაიცვას გლობალური გარემო.

 

 

 

კომპანია HISANSE შეიქმნა 1969 წელს და მისი პირველი პროდუქტი რადიო იყო.

დღეისათვის HISENSE არის უმსხვილესი აქციონერი ჰონკონგის საფონდო ბირჟაზე. Hisense-ი მსოფლიოს 20 ქვეყანაში ახორციელებს ექსპორტს უკვე 30 წელზე მეტი ხნის განმავლობაში. Hisense-ი არის ერთ-ერთი იმ რამდენიმე გლობალურ კომპანიათა შორის, რომლებმაც პირველებმა შექმნეს და დახვეწეს Backlight LED ტექნოლოგიები დიდი ზომის ტელევიზორებში. Hisense-ის ქარხნები ძირითადად მდებარეობს ჩინეთში, თუმცა სამეცნიერო-კვლევითი (R&D) ცენტრები აქვს როგორც ჩინეთში, ასევე ამერიკის შეერთებულ შტატებსა და გერმანიაში. Hisense-ი წლების მანძილზე ინარჩუნებს პირველობას ტელევიზორების გაყიდვებში ჩინეთის ბაზარზე. Hisense-ი ერთ-ერთი ლიდერი კომპანიაა კონდიციონერების, მაცივრების და ქსელური სისტემების წარმოებაში.

HISENSE ჯგუფი 2006 წლიდან შეუერთდა GUANGDONG KELON-ის ელექტრო კომპანიას, რომელიც თეთრი ტექნიკის ერთ-ერთი უმსხვილესი მწარმოებელია ჩინეთში.

ქართულ ბაზარზე HISENSE-ს ბრენდი გამოჩნდა 2008 წლიდან და დღემდე საპატიო ადგილს ინარჩუნებს.
მაღალი ხარისხი, ხელმისაწვდომი ფასი და თანამედროვე დიზაინი - ეს დევიზი SIMFER-ის კომპანიამ 1977 წელს აირჩია, მაშინ როდესაც დაიწყო სამზარეულო ტექნიკის წარმოება. მათთვის მნიშვნელოვანი იყო შეექმნათ დახვეწილი დიზაინის სამზარეულო ტექნიკა, გაუმჯობესებული ფუნქციონალური შესაძლებლობებით. ელექტრო და გაზის ღუმელები, რომელიც საშუალებას მისცემდა პროფესიონალ მზარეულსა თუ ჩვეულებრივ დიასახლისს მოემზადებინა ნამდვილი კულინარიული შედევრები მინიმალური ძალისხმევით.

 

მუდმივი ძიების, კვლევებისა და მაღალკვალიფიციური სპეციალისტების დაუზარელი მუშაობის შედეგია SIMFER-ის წარმატება ამ სფეროში.
SIMFER-ის კომპანია წარმოების თანამედროვე და ინოვაციურ ტექნოლოგიებს იყენებს. მაღალი ხარისხის და უსაფრთხო ტექნიკა აკმაყოფილებს ყველა საერთაშორისო ნორმით გათვალისწინებულ სტანდარტებს.
2006 წლიდან SIMFER-ი იწყებს ჩასაშენებელი ტექნიკის წარმოებას. იგი ასევე აწარმოებს 45სმ. ზომის ჩასაშენებელ ტექნიკას. ეს პროდუქტი გამოირჩევა თავისი კომპაქტური ზომებითა და ხელმისაწვდომი ფასით.
SIMFER-ის კომპანია დღეს არის:

. ერთ-ერთი ყველაზე კონკურენტუნარიანი და ცნობილი საყოფაცხოვრებო ტექნიკის მწარმოებლები, რომელიც მსოფლიოში სანდო და საიმედო ბრენდის სახელითაა ცნობილი. მას გააჩნია ხარისხის ყველა . საჭირო სერთიფიკატი;
. ფლობს 2 უდიდეს მოდერნიზებულ და ავტომატიზირებულ ქარხანას;
. აქვს 1000-ზე მეტ სავაჭრო ობიექტი და სერვის ცენტრის ფართო ქსელი;
. ჰყავს ათასობით მაღალკვალიფიციური თანამშრომელი;
. SIMFER-ი ზრუნავს გარემოზე, ამიტომაც წარმოებაში იყენებს უსაფრთხო და ეკოლოგიურად სუფთა ნედლეულს, რომელიც ექსპლუატაციის დროს არ გამოიყოფს მავნე ტოქსიკურ ნივთიერებებს;
. SIMFER-ი მსოფლიოს 126 ქვეყანაში ახორციელებს თავისი ტექნიკის იმპორტს. ინგლისი, გერმანია, საფრანგეთი, იტალია - ეს ევროპის ის ქვეყნებია სადაც SIMFER-ი წარმატებით იყიდება;


გაზქურები, ჩასაშენებელი ტექნიკა, მაცივარი, ჭურჭლის სარეცხი მანქანა, გამათბობელი - ეს მცირე ჩამონათვალია იმისა რასაც SIMFERI-ის ბრენდი წარმატებით აწარმოებს. SIMFER-ის ტექნიკის შეძენისას მომხმარებელს აქვს 100%-იანი გარანტია იმისა, რომ ტექნიკა იმუშავებს გამართულად მრავალი წლის მანძლზე. პროდუქტს, რომელსაც მომხმარებელი ყიდულობს SIMFER-ის მიერ საგულდაგულოდ შემოწმებულია.
SIMFER-ს 5 კონტინენტზე, 126 ქვეყანაში ენდობა მომხმარებელი, რადგან SIMFER-ისთვის მომხმარებლის აზრი უმნიშვნელოვანესია!

 

 

 

PHILIPS-ი ჰოლანდიური კომპანიაა, რომელიც 1891 წელს ქალაქ ეინხდოვენში დაარსდა. კომპანიის დამფუძნებლები არიან ძმები გერარდ და ანტონ ფილიპსები.
PHILIPS-ის პირველი პროდუქტი იყო ნათურა. საწარმოში, რომელშიც ნათურებს ამზადებდნენ სულ 10 თანამშრომელი მუშაობდა და დღეში 100-200 ნათურს უშვებდნენ. რამოდენიმე წელში საწარმომ მსოფლიოში გაითქვა სახელი. ძმებმა ფილიპსებმა არა მხოლოდ შექმნეს დიდი საწარმო, არამედ მსოფლიოს ბიზნესი განსხავებული რაკურსით დაანახეს. მათი დევიზი იყო - „რიცხვები მნიშვნელოვანია, მაგრამ ადამიანი უმნიშვვნელოვანესი.“
1983 წელს PHILIPS-მა და SONY-მ ელექტრო ტექნიკის ბაზარს ახალი პროდუქტი შესთავაზა კომპაქტდისკის სახით.
1999 წელს ნიდერლანდებში ძმებ ფილიპსებს „XX საუკუნის სააუკეთესო მეწარმ“-ის სტატუსი მიანიჭეს.

PHILIPS-ი ქმნის და ნერგავს ისეთ მოწინავე ტექნოლოგიებს, რომელიც ადამიანს გაუმარტივებს ცხოვრებას. წარმოება იყოფა სამ ნაწილად:
· „განათება“;
· „სამომხმარებლო საქონელი“ ;
· „ჯანდაცვა“.

 

PHILIPS-ი არის მსოფლიო ბაზარზე ლიდერი კომპანია წვერსაპარსების, ტანსაცმლის მოვლისა და სამზარეულო ტექნიკის სფეროში. PHILIPS-ი გლობალური ბრენდია, რომელსაც ენდობიან.
PHILIPS -ი ითვალისწინებს მომხმარებლის სოციალურ-ფსიქოლოგიურ მოთხოვნილებებს და სთავაზობს სამზარეულო ტექნიკის ყველაზე ფართო არჩევანს. PHILIPS-ი ზრუნავს, უფრთხილდება და უმარტივებს ადამიანებს ცხოვრებას.
PHILIPS-ი ორიენტირებულია შექმნას ტექნიკა, რომელიც იქნება: ესთეტიურად ლამაზი, გამოსაყენებლად - მარტივი და ჯანმრთელობისათვის - უსაფრთხო. ყოველი მომხმარებელი, რომელიც PHILIPS-ის ტექნიკაზე შეაჩერებს არჩევანს ის ამავდროულად ირჩევს კომფორტს.
მხოლოდ სამომხმარებლო საქონლის სექტორში, მთელი მსოფლიოს მასშტაბით PHILIPS-ს 16 300 თანამშრომელი ჰყავს.
PHILIPS-ი ეხმარება ხალხს ცხოვრების ხარისხის გაუმჯობესებაში
ჯანმრთელობა, კეთილდღეობა და სიხარული ცხოვრებაში - ეს არის მომხმარებლის ძირითადი საჭიროებები მთელს მსოფლიოში. PHILIPS-ის ბრენდი, ტექნიკის წარმოებისას, სამივე კომპონენტს ითვალისწინებს.

PHILIPS-ის წარმატების ფორმულა მარტივია - მრავალწლიანი გამოცდილება, ბაზრის მუდმივი კვლევა, ტექნოლოგიური წინსვლა-განახლება, დახვეწილი დიზაინი და საიმედოობა.