დახმარება
- PLUS ქულებით შეძენა
- კომპანიის შესახებ
- ონლაინ განვადება
- ვებგვერდის მოხმარების წესები და პირობები
- მიწოდების პირობები
- საგარანტიო ტალონი
- საგარანტიო ტალონი იურიდიული პირებისთვის
- პროდუქციის შეკეთების, გადაცვლის და დაბრუნების პოლიტიკა
- კორპორატიული გაყიდვები
- Electrolux-ის საგარანტიოს რეგისტრაცია
- ონლაინ შეძენა
- Cookie პოლიტიკა
- კონფიდენციალობის პოლიტიკა
- Tax Free
- N1 ოქროს ბრენდი
მიწოდების პირობები
ნივთის მიწოდება
- კომპანია გთავაზობთ უფასო მიწოდების სერვისს შემდეგი ქალაქების - თბილისის, რუსთავის, ქუთაისისა და ბათუმის მასშტაბით. ხსენებულ ქალაქებში მიწოდების ვადა განისაზღვრება 1-5 სამუშაო დღით.
- რეგიონებში მიწოდება, ასევე, იმ შემთხვევებში, როცა ნივთი რეგიონიდან მომხმარებელს ზემოაღნიშნულ რომელიმე ქალაქში მიეწოდება, მიწოდების ვადა განისაზღვრება 5-14 სამუშაო დღით. მიწოდების ფასის შესახებ მომხმარებელს ეცნობება შეკვეთის განთავსებამდე.
- თუ კომპანიამ ვერ უზრუნველყო ზემოაღნიშნულ ვადაში საქონლის მოწოდება, მომხმარებელი უფლებამოსილია განუსაზღვროს კომპანიას მიწოდების დამატებითი გონივრული ვადა და ამ ვადის უშედეგოდ გასვლის შემდგომ უარი თქვას ხელშეკრულებაზე.
- კომპანია მომხმარებელს მიაწვდის ნივთს იმ მისამართზე, რომელსაც მომხმარებელი შეკვეთის განთავსების დროს მიუთითებს.
- თბილისში, რუსთავში, ქუთაისსა და ბათუმში ნივთის სართულზე ატანა უფასოა, იმ შემთხვევაში თუ უზრუნველყოფილია ტვირთის ასატანად საჭირო პირობები ( მუშაობს ლიფტი, ეტევა ნივთი ლიფტში და ა.შ). იმ შემთხვევაში თუ კორპუსში არ არის ტვირთის ასატანად საჭირო პირობები, მოქმედებს ნივთის ატანის ფასიანი სერვისი. ერთი ნივთის სართულზე ატანა განისაზღვრება სართულების რაოდენობით, სადაც 1 სართული არის 10-15 ₾-მდე. ორი ან მეტი ნივთის ატანის შემთხვევაში, შესაძლო ფასდაკლება ანგარიშდება ადგილზე ატანის სირთულიდან გამომდინარე. მომხმარებელს უფლება აქვს უარი თქვას ნივთის სართულზე ატანის მომსახურეობაზე.
* ნივთის სართულზე ატანა არ ხდება საქართველოს დანარჩენ რეგიონებში, გარდა თბილისის, რუსთავის, ბათუმის და ქუთაისისა.
**გამონაკლისსშია წვრილმანი ტექნიკა, სმარტფონები, ლეპტოპები და აქსესუარები - ამ შემთხვევაში არ ხდება სართულზე ატანა საქართველოს არცერთ რეგიონში.
- შეკვეთის მიწოდების დღეს მომხმარებელი ინფორმირებული იქნება წინასწარ, მოვაჭრეს მიერ.
- მომხმარებლის მიზეზით (არ პასუხობს ტელეფონს, არ იმყოფება მიწოდების მისამართზე, არაზუსტი მისამართის მითითება და ა.შ.) მიწოდების შეუძლებლობის შემთხვევაში, კომპანია ნივთს განათავსებს მომხმარებელის მისამართთან კომპანიის ყველაზე ახლოს მდებარე ფილიალში ან შესაბამის საწყობში, რომლის ტრანსპორტირების (ადგილზე წაღების) ხარჯი მომხმარებელმა თავად უნდა გასწიოს. შესაძლებელია, მოვაჭრის მიერ ნივთის მიწოდება განხორციელდეს განმეორებით, თუ მომხმარებელი ადგილზე ნივთის მიტანისას, დამატებით გადაიხდის მიტანის საფასურს.
- მომხმარებელი უფლებამოსილია არ ისარგებლოს მიტანის სერვისით და თავად გაიტანოს შეძენილი ნივთი კომპანიის რომელიმე ფილიალიდან ან საწყობიდან.
- შეძენილი ნივთის მონტაჟის ღირებულება ფასიანია და გადაიხდის მომხმარებელი.