დახმარება

საგარანტიო მომსახურება

მეგატექნიკაში შეძენილ საქონელზე საგარანტიო მომსახურებას ახორციელებს სერვის ცენტრი.

 

ტელეფონი: +995 32 235 05 15 

 

მისამართი: ა.წერეთლის გამზ.140, თბილისი (0119), საქართველო

 

სამუშაო პერიოდი: ორშაბათი-შაბათი (10:00-19:00)

 

საგარანტიო მომსახურების მისაღებად მომხმარებელმა სერვის ცენტრში უნდა წარადგინოს საგარანტიო

ტალონი, რომელიც დამოწმებული იქნება სერიული ნომრითა და მეგატექნიკის ბეჭდით.

 

 

საგარანტიო პერიოდის განმავლობაში ნებისმიერი ქარხნული დეფექტის შეკეთება და საგარანტიო მომსახურება უფასოა.

 

საგარანტიო მომსახურებას არ ექვემდებარება: 

  • ნებისმიერი მექანიკური დაზიანება
  • მაღალი ძაბვით გამოწვეული დეფექტები
  • რემონტის თვითნებური (სერვის-ცენტრის ოსტატის გარეშე) შესრულების შემთხვევაში
  • დეფექტები, გამოწვეული ნაკეთობის კონსტრუქციაში თვითნებური ცვლილების შეტანის შედეგად
  • დისტანციური პულტები (ყველა სახის ნაკეთობაზე)
  • ფილტრები, შლანგები, ნაჭრის ტომრები (კონდიციონერი, სარეცხი მანქანა, მტვერსასრუტი)
  • გასულია საგარანტიო ვადა
  • საგარანტიო მომსახურების ვადის გასვლის შემდეგ მომსახურება ფასიანია

 

მეგატექნიკის სერვის ცენტრში მოგემსახურებიან უცხოეთში, მეგატექნიკის მომწოდებლების მიერ კვალიფიცირებული ხელოსნები.